poniedziałek, 19 czerwca 2017

Skarby z pudełka - zakupy na PUDEREK.COM

"Ardell Lashtite" klej do kępek rzęs - ostatnio o tym produkcie nasłuchałam się dość sporo, dlatego właśnie on był powodem, przez który dokonałam zamówienia w sklepie internetowym  puderek.com.pl .
 Przesyłka przyszła dość szybko i w dobrym stanie. Korzystając z okazji kupiłam również zapas sztucznych rzęs - jak na wizażystkę przystało 😉, oraz dwa pędzle z firmy Hakuro ⇦moim zdaniem oferującej produkty porządnej jakości, idealnie pełnią swoje zadanie. Korektor Catrice jest moim niezbędnikiem, a rzęsy Ardell są zdecydowanie najlepsze na polskim rynku i stosunkowo tanie. Niestety póki co klej Ardell nie sprawdził się w moim przypadku, jednak dam mu mu jeszcze jedną szansę. 
Do całego zamówienia zostały dołączone dwa słodkie akcenty w postaci karmelowych cukierków :3 . Podsumowując - z zakupów w tym sklepie jestem jak najbardziej zadowolona 😊




Zamawiałyście może już coś z tej strony? Jakie produkty polecacie? Macie może jakieś zdanie o wyżej wymienionych kosmetykach?
Pozdrawiam cieplutko *,*
Ana

29 komentarzy:

  1. Jeszcze nie robiłam tam zakupów :)
    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. również używam tego korektora, jest świetny ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam nigdy wcześniej o tej stronie, muszę ją koniecznie sprawdzić. :) U mnie klej Ardell niestety też się nie sprawdził, dlatego używam duo. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hakuro i SecheVite to świetna klasyka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię pędzle Hakuro :) choć nie używałam żadnych z wyższej półki :) a korektor to też mój must have :)

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie spotkałam się z tą stroną, ale wydaje się ciekawa :) Nie maluję się, ale wejdę z ciekawości :D
    https://aisakm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hakuro najlepsze <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Same wspaniałości :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, pezekonałąś mnie do rej strony :)
    ---
    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też muszę zamówić w końcu dobre rzęsy, bo mam na razie takie z aliexpress i wyglądają okropnie :p Bardzo lubię tą stronę <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajnie! naprawdę fajne produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam korektor z Catrice <3
    Zapraszam do nas
    fashion--twins.blogspot.com
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W zasadzie to pierwszy raz słyszę o tym sklepie :) ale wydaje się być bardzo fajny na pewno bliżej się mu przyjrzę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie. Na pierwszym rzut oka wydaje się całkiem fajny. Na pewno zajrzę do tego sklepu.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znałam tego sklepu wcześniej, ale chyba czas poznać ;) http://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudeńka <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie zamawialam nic z tej strony, ale nowosci swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam jeszcze o tym sklepie ;)
    Bardzo fajne produkty, kępki prezentują się super!
    Pozdrawiam, miłego dnia :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowności! Zaraz odwiedzę ten sklep <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię pędzle z hakuro :)

    OdpowiedzUsuń

Konkurs!

Uwaga! Ogłaszam konkurs! Do wygrania darmowy makijaż ( dzienny, wieczorowy lub artystyczny) oraz lekcja makijażu! Zachęcam do udziału! :) K...