poniedziałek, 26 czerwca 2017

Porada#2 Rzęsy jak firanki - jak zapuścić gęste rzęsy?

Porada#1 pielęgnacja skóry http://wonderfulpassion.blogspot.com/2017/06/porada1-zdrowa-i-promienna-cera.html

Rzęsy jak firanki!
Wbrew pozorom to nic trudnego!
Jednak najważniejszym punktem jest systematyczność. Należy porządnie zorganizować poranną oraz wieczorną rutynę urodową. Nie zajmuje to dużo czasu - dwie minutki dwa razy w ciągu dnia to nic wielkiego! A obiecuję, że da to wspaniałe rezultaty. Wystarczy zastosować się do poniższych punktów:
pinkeye1. DEMAKIJAŻ - ma być delikatnym, codziennym rytuałem, a nie walką na to które oko uda nam się zmyć szybciej używając ogromnej siły tarcia. I co najważniejsze - odbywać ma się on PRZED snem! Absolutnie nie śpimy w makijażu - no chyba, że chcemy wyglądać jak Zgredek.
2. OLEJEK RYCYNOWY - przyciemnia, odżywia oraz pogrubia zarówno dolne, jak i górne rzęsy. Najlepiej stosować go w niewielkich ilościach przed snem - jednak trzeba mieć na uwadze, że w kontakcie z oczami może je podrażnić. Dlatego minimalna ilość wmasowana w rzęsy powinna wystarczyć.
3. WAZELINA - nakładana na rzęsy przed pomalowaniem chroni je od wysuszających właściwości maskary. Uelastycznia je, a sama aplikacja tuszu staje się łatwiejsza. Można używać jej nawet jak nie planujemy wykonywania makijażu oczu. Dobrze odżywione rzęsy przez cały dzień to podstawa!
4. ODŻYWKI DO RZĘS - nakładane zamiast wazeliny dają jeszcze lepsze efekty. Do tej pory udało mi się przetestować trzy - z Oriflame, Eveline oraz L'biotica - a za najlepszą uważam Oriflame "Odżywka w żelu do rzęs i brwi The One".
5. LONG4LASHES - serum stymulujące porost rzęs. Producent obiecuje wiele, jednak ja przy regularnym stosowaniu zauważyłam jedynie mocne wydłużenie moich rzęs. Tylko tyle lub właśnie tyle ;) Zdania są podzielone, natomiast ja jak najbardziej polecam!

I to wszystkie moje sekretne techniki, a jakie są Wasze? Polecacie inne sposoby? Czekam na komentarze 😇.
Pozdrawiam, Ana 💗


43 komentarze:

  1. Moje domowe long4lashes to właśnie olej rycynowy. Już dosłownie po 1 tyg jest różnica a po 2, 3 mam więcej rzęs i są dłuższe, minimalnie ale są. I za 3 zł to wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje domowe long4lashes to właśnie olej rycynowy. Już dosłownie po 1 tyg jest różnica a po 2, 3 mam więcej rzęs i są dłuższe, minimalnie ale są. I za 3 zł to wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne rzęsy, na pewno skorzystam z rad :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam tej odżywki do rzęs o której wspominasz. Widzialam efekty, ale po jakimś czasie gdy już się nie używa rzęsy wracają do długości, którą mieliśmy. przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie saziłam, że takie kurację dają rade! Twoje rady bardzo mi się przydadzą ^^
    --https://styluliczny.blogspot.com/-

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy w życiu więcej żadnych odżywek do rzęs nie użyję ;( Dla mnie kompletna porażka :(

    OdpowiedzUsuń
  7. your post very good and very nice. See Every Dress on the Red Carpet and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Raz w życiu używałam odżywki do rzęs...i uważam, że to strata pieniędzy :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  9. Na moje rzęsy nic nie działa... Jestem posiadaczką dosyć gęstych i długich rzęs, ale niestety prostych jak druty ;( a zalotka nie wchodzi w grę, wolę już doklejać paski ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post, ja lubię swoje naturalne rzęsy :)

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/2017/06/30-festiwal-kolorow.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Olejek rycynowy znam i bardzo lubię! Jego największym minusem jest chyba to, że często niestety dostawał mi się do oczu i widziałam jakby za mgłą. Ale działał cuda :)
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę bardzo pomocny i przydatny post! Ja planuję zapuścić swoje rzęsy, bo są naprawdę słabe i kruche.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam problem z rzesami - nie dość, że krótki to są jeszcze jasne:p stosuję odżywki lub olejek rycynowy :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  14. olejek rycynowy rzeczywiście świetnie się sprawdza! :)
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie bardzo dobrze działa olejek rycynowy ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. O wazelinie na rzęsy jeszcze nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne oczy! nie mialam pojecia o tym triku z wazelina ;o poki co stosuje olejek rycynowy i widze znaczna poprawe ;*

    nowy post! <3
    http://justemsi.blogspot.com/2017/06/stars-are-among-us.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne oczka - ja również stosuję olejek rycynowy

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie szukałam takiego posta :) Na pewno się skusze na olejek rycynowy i wazeline :)
    Pozdrawiam
    insomniabydorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja, oprócz codziennego, starannego demakijażu, z dodatkowych rzeczy używam Long4Lashes.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cały czas myślę o kupie Long4Lashes, ale nie jestem jakoś do tego przekonana :/

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten olejek rycynowy muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę w końcu wypróbować Long4Lashes :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę spróbować wazeliny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Great post and very interesting!
    I'd be happy friendship blogs! I follow you, I hope you will follow me back :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem ciekawa aż tej wazeliny, chętnie przetestuję.
    Dziękuję za rady :)

    xxPozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/06/nowosci-pielegnacyjne-neutrogena-evree.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne rady ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam bardzo słabe rzęsy, więc Twój post bardzo mi się przyda :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. olejek rycynowy jest najlepszy ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz piękną estetykę bloga, do tego interesujący post o rzęsach, dużo dziewczyn zmaga się z tym problemem, w wyniku czego przedłużają sztucznie rzęsy ;P
    liczymy, że zajrzysz też do nas i zostawisz coś po sobie :
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie demakijaż to totalna porażka nie mam do tego cierpliwości:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  32. Post idealny dla mnie! Ostatnio trochę zaczęłam dbać o rzęsy i aktualnie stosuję olejek rycynowy. Może tym razem nie zapomnę o jego stosowaniu jak przy poprzednich próbach :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo pomocny post! podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Demakijaż przede wszystkim, poza tym czasem sięgam po odżywkę do rzęs jednak nieregularnie. Nic poza tym.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ooo, to już wiem, że jak skończy mi się odżywka z Eveline to kupię tą z Oriflame. Nie słyszałam o niej wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Stosuję olejek rycynowy i także wazelinę od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Muszę kupić w koncu ten olejek rycynowy :D
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Suchen Sie nach hier,jadegowns.de festliche kleider für hochzeit reviews hier finden Sie beste und billige Kleider für sich selbst, willkommen bitte jadegowns.de abiballkleider hochwertig reviews
    http://www.jadegowns.de

    OdpowiedzUsuń
  39. O sposobie z olejkiem rycynowym jeszcze nie słyszałam :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Beautiful girls, I know everyone wants more and more beautiful. Find a suitable dress, there are many styles, glamchase upmarket dress shops reviews here are beautiful and elegant dress, do not miss oh meet.

    OdpowiedzUsuń

Konkurs!

Uwaga! Ogłaszam konkurs! Do wygrania darmowy makijaż ( dzienny, wieczorowy lub artystyczny) oraz lekcja makijażu! Zachęcam do udziału! :) K...